hungrig, snäll tjej och knivhugg

Idag fick jag höra på jobbet att jag strålade som en sol, att jag var mystisk och sedan lurade en i mig att han var med på metros första sida. jag såg bilden och tänkte fan va coolt, en kändis på jobbet (high five)! men det var visst bara hans dubbelgångare som var i farten. jaha. var jättehungirg på jobbet idag och ville bara sno mat från kunderna och ville fråga flera stycken om de inte kunde bjuda mig på en pommes eller två. Annars fick jag jaga en kund ända till bilen med en hamburgare och hon blev jätterädd men glad och sa Vilken service! Jag skämdes lite men kände mig snäll och snäll ska man vara. Jag som var så hungrig kunde ju lika gärna tagit den själv liksom, men icke. I aftonbladet står det att en man blivit knivhuggen här nedanför och det skrämmer mig ju lite. Mitt på ljusa dagen liksom! Där är några som inte var snälla idag. Vilka jävla typer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback