80

idag fyller en liten gubbe med endast 8 och ½ fingrar 80 år! den gubben heter morfar och jag hoppas att han får en trevlig födelesdag. undra om jag ska köpa en potta åt han? han brukar alltid tjata om pottor och vill alltid köpa det till mig när jag fyller år.
idag skiner solen och jag är ledig! fyfan, vad underbart då! ska nog dra mig inåt stan för en promenad för här på lindholmen riskerar man ju sitt liv om man går ut. kanske. fast visst, det kan väl lika gärna hända i stan att någon sticker kniven i en men man kan ju inte hålla sig inne för det i detta fina höstväder. åhå!


man kan ju inte tro att han är 80 med de där solglasögonen, hiho söta morfar

Kommentarer
Postat av: Lina

Heja morfar heja morfar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback