drömcrepes

jag tror att jag har börjat tycka om sömn den senaste tiden. förut var det bara jobbigt att sova. somnade aldrig, vaknade jättelätt, kunde inte somna om, vaknade tidigt, var rädd för att jag inte skulle vakna upp, att någonting skulle hända osv. inatt drömde jag iallafall att sofia, sophie, madde och hanna var här och hälsade på. vi började skolan igen och vi läste bara matte. efter skolan gick vi till creperiet i linné och skulle äta crepes med choklad och banan som jag hört ska vara gott. att hanna gick med på det liksom? banan!? i mina drömmar gillar hon iallafall banan. 


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tror du saknar oss. så som jag saknar dig! Menjag drömmer inte om att gå på café o grejer. jag drömmer vidriga drömmar som inte ska nämnas :)

miss uuuu! <3

Postat av: Sofia

men då :( jag dig och det vet du!

njaaa. det var en bajs-dröm. Bokstavligt talat :P HAHA!

Men då, så snåla är vi väl inte på riktigt kanske :P

2009-09-08 @ 19:09:59
URL: http://kykkling.blogg.se/
Postat av: hanna

hahha skulle jag gilla banan? :D hahaha, men vet du, jag har ätit yoghurt med banansmak, o de va faktiskt gott :D

2009-09-10 @ 21:39:06
URL: http://hlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback