En flört på jobbet

Igår kväll fick jag och Kalle kanin ÄNTLIGEN lära oss kassan. Och idag fick jag stå där under hela lunchruschen när det var som stressigast. När jag var ute på vift med en beställning som blivit lite sen så stannade en kille upp mig och sa "Hej Anna, gud va söt du va idag!" Fem minuter senare kom han fram till kassan och gav mig en servett där det stod "Ring mig goding! (killen som pratade med dig...) du är fett söt <3" haha, smäller av lite. har ätit hamburgare två gånger idag och tagit emot en jävligt stor leverans. min rygg värker därför nu efter att ha bärt tusen tunga kartonger med hamburgare, pommes, bröd, mjölk, tomater och allt möjligt. två timmar tog det och efter det var det bara åtta kvar. konstigt nog så gick de timmarna jättesnabbt och det är jag glad över. tjohej.

nu är det dags för fredagsmys! (godisgodisgodis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback