fly with me

ikväll tittade jag på idol med en choklad (inte med en choklad, men jag åt den, eller okej, jag hade ätit upp den innan programmet började men det är sån jag är). innan det tog vi spårvagnen till maxi där jag petade runt lite på olika bröd (de var i förpackningar, ni kan va lugna) och handlade lite mat och frukt och sådär. gott. imorgon ska jag göra kyckling a la mamma och det ska bli smaskigt. och så ska jag jobba och dricka kaffe. längtar tills imorgon för jag är jätte kaffesugen. det är svinkallt ute nu, men det är bara mysigt nu när jag skaffat ny jacka, halsduk, mössa och vantar. skulle vilja åka till london kom jag på nu. vad fantastiskt. åh. (ska försöka drömma om london inatt och där ska jag ha roligt och vara snygg som kate moss)


Kommentarer
Postat av: Sofia

va gullig du är! Du också! Helt klart jäte super bäst! love uuuuu! <3<3

Postat av: Tove

Jag älskar London! Tror jag ska dra dit och jobba när jag får råd :P

2009-10-01 @ 14:44:00
URL: http://tovebolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback