gotta keep it cool

Det blev en tur på stan och lunch i Haga idag med Finis Linis. Vi spanade även in modevisningen i Nordstan och det var förtusan bra grejer det där och endel söta killar, hoho. Hade inte planerat att köpa någonting, men någonting och lite mer blev det. En skinnjacka, mysigaste halsduken, vantar, en tröja, halsband, vaniljtvål, leverpastej m.m. Om någon som läser detta befinner sig i Göteborg så gå in på nyöppnade Vero Moda för all del, det är sjukt bra priser på typ halva butiken. Jackor, tröjor, jeans och blaha, tjoho, tjaha. skitbra ju. Det var längesedan jag var i Haga, så idag gick vi dit och där åt jag kyckling och currypaj som var helt fantastisk. åhå! trodde att jag fick kebabsås i en liten skål brevid, men det var visst rhode island. hö, börjar jag bli lite småförkyld igen tro? Gött var det iallafall. Snart ska jag käka leverpastejsmörgås.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Men då annispannis får du ta och köpa den ;)

Postat av: Sophie

Men då annispannis får du ta och köpa den ;)

2009-09-27 @ 21:09:54
URL: http://smyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback