Harder, better, faster, stronger

Äntligen onsdag! Dagen då Paulina kommer hit. Klockan sex ikväll ska jag hämta henne på centralstation, sedan får vi se vad som hittas på! Spännande, spännande! Roligt, roligt! Har träffat henne två gånger i sommar. En timma på liseberg i juni, tjugo minuter när jag var hemma i Degerfors i juli kanske. Inte mer, alltså. Känns som om det var år och dar sen vi umgicks. Herregud. Undra om vi ska ge oss på denna video igen? Hahaha, jag dör. Vi satt verkligen uppe halva natten och övade in den här. Jag måste erkänna att jag fortfarande kan hänga med i videon. Det sitter i, liksom! (Jag kan till och med hänga med när det går snabbt, spola fram till 1.50 ungefär)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback