hejdå pubjörnen

Följde med Paulina förut till centralstationen. Köpte kaffe och en kanelbulle i väntan på hennes tåg. Gott. När hon har varit här har vi ätit/druckit både det ena och det andra. Så, nu hoppas jag att jag kommer att få gratis-träna med Lina och Sanna på Sportlife i två veckor jättesnart, innan det är för sent, ungefär, haha.
  Igår hade vi tacomys hemma hos Lina och Rasmus, sedan drog vi till.. Chez amis. haha, var annars? Fast det var rätt dött men ändå mysigt. Om månad ska jag åka hem igen och jag längtar faktiskt som tusan. Mest av allt saknar jag att vakna upp hemma hos pappa och varför vet jag inte. Saknar han och mamma. Mycket ska hinnas med under de dagarna jag är hemma. Tror att jag åker hem den 14 oktober och stannar till den 20e.

Men tills dess, är jag här i Göteborg och jobbar, dricker kaffe, äter mackor, tränar(?), och lever loppan, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback