i'm done shoot your gun

JAG GER UPP. har skrivit, ändrat och raderat här nu i en timma och nu ger jag upp. haha. godnatt alla hundratusentals läsare som jag önskar att jag hade fast inte har. känns bara som att jag stör er och så känns det som att jag vill hoppa över en sisådär (så dålig på matte) men ungefär 40 år. vill bara vara skruttig, gammal och mysig och bara vara hemma och dricka kaffi med min mysiga gubbe (typ robban. han är min drömgubbe) eller någon vänninna (inte säger man väl polare eller kompis i den åldern) och en katt eller tre. vi pratar om att sticka halsdukar, om krukor, kaffekoppar, kungafamiljen, charmiga busschaufförer, konstiga piller och mediciner vi måste ta för att klara av att vara pigga och krya i några år till, tipsar varandra om goda bullrecept, vin, kakor, glasögon, tittar på bingolotto eller liknande program medans vi pratar om vår ungdom och alla tjohej och tjohoigheter vi varit med om. hejdå.


Kommentarer
Postat av: Sofia

men anna, de är bara ditt önsketänkande? :P haha!

nej men mig stör du inte. du skriver så sött o så blir man alltid glad när man läser de du skrivit!

biikåås aj lav juuuu! <3

Postat av: liniiis

Låter som du och jag när vi blir oold? :D

2009-09-10 @ 10:09:18
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback