Katter hit och katter dit

Nu är Lina i Degerfors hemma hos mamma och myser med hennes lilla katt Daisy, som jag inte har träffat ännu. Hon säger att hon är så liten och go och det kan jag verkligen tänka mig att hon är. Åååå, vill bara gå bort till Molly och bita lite i hennes svans när jag tänker på det, MEN, Lina har ju såklart tagit med henne hem. Så nu har jag ingen kissemisse att bita i svansen eller att pussa på. Jag är verkligen jättearg för att jag inte har någon egen katt. När jag blir stor ska jag ha den sötaste, bästaste, finaste och gosigaste katten i hela, hela världen! Så det så!
(Jag saknar Linus. Han var den bästaste, finaste, sötaste och gosigaste katten i hela, hela världen.) (Jag skriver faktiskt detta inlägg med tårar i ögonen, haha)


Mammas katt Daisy


Kommentarer
Postat av: linis

så gosigosig är hon. ligger just nu under mitt täcke vid mina lår och myser.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback