you got to be the only one, who knows just who i am

ikväll var det vinis hos linis, belgisk choklad och freaky friday som gällde. egentligen var det meningen att jag skulle ha följt med ut, men jag har ett stort blåmärke och en bula på handleden och när inte vinis-linis längre ville följa med så ville inte jag heller det. lika bra kanske, med tanke på hur mycket (lite) pengar jag har för tillfället. men vinet var jättegott iallafall och på fredag får jag lön! nu har jag ätit smörgås (nej, inte den sista baugetten, herrn) och ska väl krypa ner och sova snart. jobb står på schemat imorgon. föressten så vill jag inte bara till danmark, utan till italien också. häng på vetja! dessutom såg jag mia och klara idag på nordstan. lite roligt ju. jag kan fresta, jag kan fresta, tänkte jag då och såg sunny beach framför mig. hej hopp!



Kommentarer
Postat av: vinis-linis

mia o klara rooockar. var nog bra att vi inte följde med ut, bättre och spara det till en annan gång ;D

Postat av: jenny

vi lär dra en utomlandsresa tillsammans :D

2009-09-22 @ 08:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback