msn + min dator = ovänner

jag ville bara säga att msn och annis dator inte går ihop!! fast jag har sådan huvudvärk att jag inte orkar bli arg just nu, när jag egentligen borde slänga ut datorn genom fönstret. (men självklart skulle jag öppna fönstret först, herr skitbäst, så att det inte går sönder)
har iallafall jobbat idag och det var segt, men när jag kom hem så blev jag överraskad med kladdkaka och hade jag inte fått det, så hade jag antagligen suttit här och gråtit över jävlaskitmsn nu, haha. jajaja, imorgon kommer paowie puff pinglan hit, och det blir kul såklart!
(snälla gud, var på min sida, ja är desperat) haha. gud.

 
UPDATE:

Han där uppe är på min sida idag, woho! msn fungerar nu! tack gode gud! hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback