nuts & beer

om några dagar återförenas angus och mcpeo. vi ska äta nötter och kanske dricka öl. jag vet inte. jag vet bara att det ska bli roligt och underbart att träffa henne igen för det var allt för länge sedan. vi som var som piff och puff. hahiho. som hamburgare och pommes. som chips och dipp. som nötter och öl. NUTS & BEER (eller bear, jag vet inte vilket som är öl eller björn. men öl ska det vara) kunde vi döpa vårat place till om vi skulle skaffa något. typ en bar eller så. skulle va coolt. nuts and beer is the place to be, säger alla och kommer dit och har det gött.
inatt drömde jag att elin smällde ett äpple i linas huvud och att man var tvungen att vara två för att handla på coop här borta i eriksberg. det var ingen vanlig kassa utan man rullade ner varorna på en rutschkana. så man kunde inte handla någonting ömtåligt, typ glas eller så. inga gamla var välkommna dit heller för de var oftast ensamma, tyckte dom. och två skulle man ju vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback