ska jag ropa på hjälp?

idag tog vi på oss mycket kläder, jag och musikanten för att det var jättekallt imorse. när vi for hem från jobbet var det alls inte lika kallt ute, utan snarare dödsvarmt. där satt vi, iklädda flera lager med kläder och jackor och mössor, i den heta höstsolen. jaha, sa vi och pustade och sådär. har hört att jag kanske ska bli kidnappad också. vilken himla bra kidnappare som försäger sig sådär. kan hända att jag hamnar i en liten skål med vatten i karlstad iallafall, hos fröken krabban. imorgon ska jag jobba igen, men innan det ska jag äta baugett till frukost. och ägg. sen kan du få kidnappa mig om du vill, krabban. var ska jag befinna mig någonstans? ifall det itne blir av, så ska jag ha sleepoverpartey hos linis imorgon. myspys.


Kommentarer
Postat av: sofia

förlåt då.. :P

Postat av: Lina

sv; i know så gööööttt! "choklaa. chokla som är så göööttt"

2009-09-26 @ 15:44:00
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback