spenat

Det verkar som att jag har glömt bort min kära kamera som varit med om en hel del. Den har fått vilat upp sig rejält nu ett tag men nu måste jag förfan ge mig. Ska lägga kameran i väskan nu direkt och ha med mig den överallt, var jag än går, vad jag än gör och ta kort på allt och alla. Jag vet ju att alla gillar det så mycket, haha. Var nyss ute och gick, bland massa fina "pippi långstrump-hus" och lägenheter, stora träd, små gator och småkonstiga affärer som "serie och skivhandel". Jag undrar hur sådana affärer går runt i sådana områden. Jag köpte spenat på vägen, och lite annat, men spenat iallafall, åt jag väldigt mycket när jag var liten. Mormor tog hand om mig nästan varje dag efter dagis och fiskpinnar, potatis, dillsås och potatis var våran favoritmat, såklart. Jag gillade spenat så mycket att jag fick det i födelsedagspresent av min faster när jag fyllde sex år, haha söta kickikulan, hon är så rolig. Och så fick jag klistermärken på Karl-alfred som jag satte upp på en spegel. (hittade den spegeln för ett år sedan kanske och klistermärkena satt kvar, men de tog upp så stor plats så jag tog bort dem).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback