syslöjd med ulla med en och en halv arm

någon dag mellan den 14 och 18 september ska jag äntligen få träffa paulina! har knappt sett henne på hela sommaren och jag saknar henne nåt så galet mycket. hon ska åka hit till göteborg och jag längtar, längtar, längtar! jag drömde att vi hade syslöjd med ulla, som vi hade i samhäll, inatt och paulina skulle göra en handduk med dinosaurier på. haha. så typiskt henne. grön var den också såklart. tyckte det var lite konstigt att ulla som bara har en och en halv arm och 6 fingrar samanlagt var syslöjdslärare.

gud, vilka minnen jag har från syslöjden i högstadiet. jag undrar hur många gånger elin fick skäll och jag fick höra att elin inte var bra för mig, att jag istället borde hålla mig till lugna tea eller paulina som vanligt istället. haha. men det var så spännande med elin. det bästa var när maarit ville sätta en vägg/skärm mellan henne och mig på matten, för att elin störde mig så mycket och att jag som är så fruktansvärt dålig på matte behövde koncentrera mig. vi sa att hon kunde fixa en vägg men det gjorde hon aldrig. det var ju dumt.



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag kommer ihåg det där med skärmen men inte mer ;) I mitt minne var jag en ängel på högstadiet, typ.



... fast det vet jag att jag inte var.



Good times det där. Miss u

2009-09-01 @ 11:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback