du ser andra halvan av solen när den sjunker i höst

Det är nog höst här inne också, jag fryser som sjutton. man får ju värsta chocken när det är dövarmt under täcket och så går man upp och fryser häcken av sig. konstigt. vaknade av ett turbo-sms och jag ska jobba ikväll. räknade ut hur många timmar jag har jobbat hitills på månaden och det är typ dubbelt så mycket än vad jag brukar jobba på en månad annars. känns ju skiiiiitbra. och då har jag massa timmar kvar! nu är det ju bara 10 dagar kvar tills lön. igår var det ju 11 dagar så det går ju framåt iallafall. hohoho.

jag vet inte om vi är påhittiga eller bara uttråkade på jobbet men igår blandades det milkshake och man skulle gissa innehållet i den. det var vaniljmilkshake med fanta och det smakade blaha blahblä som en gäst sa när cola light tydligen var slut och inte smakade någonting. fast de andra gillade ju milkshaken så det är väl bara jag som är konstig. eh?




Kommentarer
Postat av: Sofia

gulledig! <3

du ja vet väl inte va din mamma har för soffa :P vet ju typ men komme rinte ihåg. Men vet inte om de är en sån här :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback