vilka problem

Att jag pratar i sömnen vet jag redan, men att jag skriker också. Det visste jag inte. Det är ju ganska pinsamt men vad ska man göra liksom. Kanske hålla sig vaken?

Har lite ångest över att jag ska jobba imorgon. 8-18. 10 timmar, mitt ute i ingenstans. Det låter inte speciellt lockande en fredag.
 Igår hade jag mössa på mig till jobbet. De frågade om det var kallt ute. Jag sa ja, det är ju höst nu. Då sa en annan att han hade gått dit i t-shirt och shorts och att jag bara pratade strunt. De skrattade och jag tog av mig min mysiga mössa som jag köpte på Indiska för ett tag sedan och tog istället på mig den fula kepsen som jag hoppas få slippa snart. Fick också ta på mig ett par byxor som var ett antal storlekar för små för mig. Det är så jobbigt. Det finns bara allt för små byxor eller byxor som jättegärna vill ramla av. Vad ska man välja liksom. Och om man väl hittar ett par som sitter lagomt, så finns det inga knappar på dom. Herregud. Problem. Då tar man dom där otroligt små byxorna så man inte kan sitta ner, som gör jätteont och är obehagliga.


 


Kommentarer
Postat av: Elin

säkerhetsnål!

2009-09-03 @ 20:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback