ni kan väl hämta upp mig på vägen?

Igår kändes en baugett och tvn mer lockande än att dansa hungirg på chalmers med cerise, inte rosa, klädda människor med roliga frisyrer, efter att ha jobbat till klockan tio. vädret idag verkar bli lika toppenbra som det var igår, så nu ska jag ge mig ut på en promenad vid vattnet. kanske bjuder in mig själv på en kopp kaffi idag hos någon trevlig människa. man vet aldrig.

Blev nästan lite sur förut när lina och mamma berättade att de var påväg till karlstad. kunde de inte frågat om jag ville följa med liksom? men sen kom jag på att det hade blivit en himla omväg kanske, om de skulle hämta upp mig i götet. gud. tänk lite annis. när jag åker hem i oktober ska jag åka till karlstad iallafall och jag längtar. om jag inte blir kvar här på västkusten och får på något konstigt sett för mig att flytta tillbaka någon gång, så är karlstad the place att flytta till. okej. promenad var det ja. tjeni!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Iofs, då kan man ha kul åt deras språk för att man inte fattar :) ja karlstad gillar vi! Kom till mig! De måste du lova att du i alla fall gör i oktober när du kommer hem :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback