finklädd katt

inatt var jag kattvakt till den mysigaste katten i världen, MOLLY. vi tittade på stockholm boogie och sedan somnade hon på min mage. kan inte sluta att lukta på henne. hon luktar bäbiskatt. hon är så liten fortfarande. tiny molly. nu äter jag äggmacka och dricker kaffi. om några timmar ska jag till ikea med min man. och vi ska inte cykla dit. äntligen får vi lite sol här i göteborg. de senaste dagarna har det vräkt ner regn hela dagarna och det är inte så kul för de ända hela skorna jag har just nu är ett par ballerinaskor. inte för himla skönt att skutta omkring i dom i vattenpölarna.

 


Kommentarer
Postat av: Mamma...>3

Men va har Du gjort med Molly....hahahaha

2009-09-07 @ 07:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback