Något nytt och spännande

Jag väntar på att något spännande ska hända i mitt liv. Vill iväg någonstans, göra något nytt, lära känna nya människor. Så tänkte jag ju för några månader sedan och i flera år innan det. Så tog jag mig hit, till Göteborg. Nu då? Just nu gör jag väl inte direkt något annat än att jobba och gå i samma affärer inne i stan om dagarna. Så dumt att jag inte ger mig ut på äventyr när jag inte jobbar. Göra något nytt. Kanske kan jag börja dansa? Testa olika hotellfrukostar. Måla tavlor.  Åka till New york. Samla på höstlöv. Bestiga berg (ramberget nästa!) Drömma mig bort bland fina lägenheter och låtsas att jag bor där. Hälsa på människorna som är påväg in i lägenheten och sådär och säga Hej, jag är nyinflyttad här, kan jag få följa med in på en kopp kaffi kanske? Göra en tårta utan att någon fyller år. Ta båten till Danmark och äta på restaurang och dricka öl. alltså gud, annis. Passa på!

Så, Vill någon följa med mig till Danmark? (Inte imorgon kanske, men nångång under hösten)


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan följa med dig till danmark i höst gumman, ja något nytt o spännande vore ju inte helt fel:)puss din bosse ;D

2009-09-10 @ 17:47:45
Postat av: sofia

danmakr vore inte fel :) bara de kan svenska :P för danska är inte så snyggt :P

Postat av: sofia

annis min vän, jag vill följa med, åh vad mysigt. snat är jag hemma. hihi. mys. har tappat min mobil, så du vet. men jag ringer när jag är hemma såklart!! puss love

2009-09-11 @ 19:12:46
Postat av: Lina

vill med!

2009-09-13 @ 22:28:37
URL: http://linabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback