det är så jag säger det

någonting fick mig att gråta en liten skvätt glädjetårar igår. någonting fantastiskt. annars då? nu tvättar jag och ikväll jobbar jag och det ska jag göra till fredag. 4 timmar, varje dag så det är ju inte så farligt. längtar efter en riktig pangkväll. men när det blir, vet jag inte. men förhoppningsvis snart! är lite eller egentligen jättearg för att jag kommer att missa håkan hellström som spelar på liseberg den 18 september då jag jobbar. för det hade ju faktiskt varit jävligt fantastiskt. men det kommer väl fler tillfällen! HOPPAS JAG.


Kommentarer
Postat av: Sofia

de har jag också :) fast borde ha börjat plugga för flera daga sen! Så nu sitter jag här som jag alltid gör! Har pluggat till och från nästan hela tiden sen halv 10! Och kommer göra det tills jag stupar av trötthet sen :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback